Prasa2019-07-22
3

„Wysokie Obcasy Extra” z największym wzrostem sprzedaży w maju, „Joy” najbardziej w dół

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, z kolei najwięcej stracił „Joy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 115 318 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2018 roku tytuł kierowany przez Jacka Szmidta zanotował spadek o 5,75 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w maju br. uplasowała się na poziomie 87 407 egz., po wzroście o 5,38 proc.

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z czwartej lokaty. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu poszła do góry o 20,01 proc. do 64 475 egz.

Z kolei najwięcej - 38,82 proc. - stracił „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 18 076 egz. W zestawieniu zajął on lokatę 11.

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,23 proc.) pochwalić się mógł „Harpers Bazaar” (Marquard Media Polska).

Największy spadek w tym ujęciu odnotował kierowany przez Jacka Szmidta „Twój Styl” - było to 41,12 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas