Prasa2018-08-08
39

Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 122 tys. egz. Zyskało tylko „Zwierciadło”

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło” - na czele spadków znalazł się „Shape” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2018 roku wyniosła 122 347 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2017 roku pismo to zanotowało spadek o 24,10 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugą pozycję - z czwartej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w maju br. uplasowała się na poziomie 82 946 egz., po wzroście o 26,80 proc. - jedynym w zestawieniu. Z analizy portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że „Zwierciadło” już trzynasty miesiąc z rzędu zanotowało dodatnią dynamikę sprzedaży względem analogicznego okresu rok wcześniej.

Oczko niżej uplasowało się „Avanti” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 57 410 egz., po spadku o 17,80 proc.

Z kolei najwięcej - 42,52 proc. - stracił magazyn „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 10 387 egz. W zestawieniu był on ostatni.

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 71,91 proc.) pochwalić się mógł „Glamour” (Grupa Burda).

Największy spadek w tym ujęciu odnotował „Twój Styl” - było to 40,49 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(39)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas