Prasa2018-04-10
1

„Twój Styl” liderem sprzedaży. „Zwierciadło” o 28 proc. do góry

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazł się „Cosmopolitan” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2018 roku wyniosła 167 776 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2017 roku pismo to zanotowało spadek o 4,21 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugą pozycję - z czwartej - awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. uplasowała się na poziomie 82 153 egz., po wzroście o 28,28 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 66 748 egz., po spadku o 4,41 proc.

Z kolei najwięcej - 45,45 proc. - stracił „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 34 290 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 7. na 9.

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 30,90 proc.) pochwalić się mogło „Elle” (Grupa Burda).

Największy spadek w tym ujęciu odnotował magazyn „Avanti” (Agora) - było to 7,46 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas