Prasa2019-06-26
1

„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko „Logo” do góry

W segmencie pism dla mężczyzn w kwietniu br. trzy z czterech miesięczników zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health”. Zyskało tylko „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2019 roku wyniosła 24 246 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 21,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 20,37 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 19 131 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 1,42 proc. do 15 540 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost wśród miesięczników męskich.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. poszedł w dół o 7 proc. do poziomu 19 368 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca też prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło tutaj „Logo” - było to 27,43 proc. Jedynym wzrostem, wynoszącym 8,32 proc., pochwalić się mógł tutaj „Men’s Health”

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się w tym ujęciu o 24,65 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas