Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko „Logo” do góry
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Nie tylko nakłady niskie, ale też stron reklamowych za bardzo nie widać (szczególnie w magazynach z rozebranymi paniami). Strony internetowe równie nieciekawe jak papierowe miesięczniki. Wydawca musi mieć jakiś genialny biznesplan, że stać go na wydawanie tych pism.