Prasa2018-08-24
3

Wszystkie pisma wnętrzarskie ze spadkiem sprzedaży, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w maju br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2018 roku wyniosła 45 462 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 18,69 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła najbardziej w zestawieniu - o 29,26 proc. do poziomu 27 929 egz.

Kolejny był miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora) „. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 24 342 egz., po spadku o 19,90 proc.

Czwarta była „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 0,88 proc. do 23 545 egz.

Spadek, wynoszący 25,11 proc. do 8 135 egz., odnotowało też ostatnie w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Weranda” - było to 22,32 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 29,08 proc., w tym ujęciu odnotowało „Dobre Wnętrze”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas