Prasa2015-05-25
0

Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 850 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie po I kwartale

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Natomiast jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku uplasowała się na poziomie 848 225 egz., co oznacza stratę względem I kwartału 2014 roku o 7,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,89 proc. i ustabilizowała się na poziomie 358 820 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 188 810 egz., po wzroście o 15,32 proc. - jedynym w zestawieniu.

Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia br. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali” (więcej na ten temat).

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 5,24 proc. i wyniosła 100 962 egz.

Zobacz tabelę


W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 3,63 proc. do poziomu 862 020 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (360 879 egz.; spadek o 4,26 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (189 748 egz., wzrost o 18,10 proc. - jedyny w zestawieniu).

W tym ujęciu najwięcej stracił, będący ostatni w zestawieniu, magazyn „Program TV” - było to 4,88 proc. do 98 495 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas