Prasa2015-08-07
6

Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „In Style”, zaś najwięcej stracił „Joy”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 157 317 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 17,20 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciej na drugą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 96 096 egz., po spadku o 6,82 proc.

Na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego majowego wydania wyniosła 76 050 egz.

Ukazujące się od listopada ub.r. pismo „Uroda Życia” (Edipresse Polska) uplasowało się na dziesiątym miejscu z wynikiem na poziomie 62 499 egz.

Największy wzrost udziału odnotował „In Style” (Grupa Burda), który zajął 11. miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 15,48 proc. do 52 707 egz.

Z kolei najwięcej - 34,54 proc. - stracił „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 72 104 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca drugiego na czwarte.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/w-ciagu-10-lat-sprzedaz-twojego-stylu-spadla-o-20-proc-avanti-27-proc-a-glamour-55-proc-raport ##

Zobacz tabelę

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,59 proc.) pochwalić się mógł magazyn „In Style”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Twój Styl” - było to 27,85 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas