Prasa2019-03-20
4

„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Twojego Imperium” i „Rewia” ze wzrostami

W styczniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które jednak odnotowało największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem z kolei pochwalić się mogło „Twojego Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2019 roku względem stycznia 2018 roku zmniejszyła się o 8,11 proc. i wyniosła 467 400 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,82 proc. do 323 124 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 210 173 egz., po wzroście o 0,29 proc.

Względem grudnia ub.r. większość tytułów odnotowało wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Rewia” - było to 17,43 proc.

Największy spadek, wynoszący 2,15 proc., odnotowało „Na Żywo”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas