Prasa2016-05-03
1

Sprzedaż tygodników yellow wynosi 1,73 mln egz. „Dobry Tydzień” zyskał 45 tys. egz.

W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”, z kolei najwięcej straciło „Na Żywo”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2016 roku względem lutego 2015 roku zmalała o 2,74 proc. i wyniosła 573 018 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,93 proc. do 335 671 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 244 820 egz., po wzroście o 2,65 proc.

Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Dobry Tydzień”, który przed rokiem był szósty - ostatni. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,55 proc. do 192 420 egz.

Z czwartego na szóste miejsce spadło z kolei „Na Żywo”, które odnotowało największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 7,55 proc. Jego średni wynik w lutym br. to 189 131 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w lutym 2016 roku sprzedały się w liczbie 1 732 996 egz., o 2,41 proc. więcej, niż w lutym 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 1 692 134 egz.).

Zobacz tabelę

W porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mógł „Dobry Tydzień” - było to 10,69 proc. Największy spadek, wynoszący 1,78 proc., odnotowało też „Na Żywo”.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas