Prasa2015-09-18
5

Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem

W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 63 752 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 42,79 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 41,82 proc. do poziomu 37 645 egz.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego średni wynik zmalał o 42,36 proc. do 29 549 egz.

Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 45,87 proc. i wyniosła 24 207 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zobacz tabelę

W czerwcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 46,54 proc. do 56 682 egz.  Tytuł ten pozostał jednak nadal liderem segmentu.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (24 603 egz.; spadek o 52,92 proc. - największy w zestawieniu), a na trzecim - „Bravo Girl” (17 470 egz.; - 49 proc.).

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas