Reklama2023-04-26
0

Stacje paliw Moya klientem agencji UM

Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Moya –  partnerskiej sieci stacji paliw w Polsce.
 

UM będzie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline. Pierwsza wspólnie zrealizowana kampania rozpocznie się w kwietniu.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Moya to założona w 2009 roku ogólnopolska sieć stacji paliw należąca do spółki Anwim. Obecnie działa w niej ponad 400 placówek. Stacje sieci Moya obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, przy drogach lokalnych i w miastach.

Autor:bg

Więcej informacji:Moya, UM, IPG Mediabrands

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas