Reklama2015-09-08
0

Starcom Mediavest Group tworzy ofertę performance marketingową SMG PM, pokieruje nią Jakub Bielerzewski

Agencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku markę SMG PM specjalizującą się w szeroko pojętym performance marketingu i organizuje struktury odpowiedzialne za marketing efektywnościowy wokół biznesu klientów.

Starcom Mediavest Group zintegrowała wszystkie kompetencje i zasoby związane z marketingiem efektywnościowym pod nową marką SMG PM. Zespół SMG PM tworzy kilkudziesięciu ekspertów zajmujących się szeroko rozumianym performance marketingiem, czyli m.in. SEM, marketingiem afiliacyjnym, RTB i komunikacją paid social.

Strukturę SMG PM zbudowano w oparciu o trzy nowo utworzone teamy, z których każdy reprezentuje wszystkie kompetencje niezbędne do realizacji działań efektywnościowych. Teamy te będą współpracowały bezpośrednio z klientami SMG, równolegle i w ścisłej współpracy z zespołami mediowymi odpowiedzialnymi za rozwiązania komunikacyjne dla klientów.

Każdym z nich, na stanowiskach business directorów, kierować będą managerowie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży komunikacji digitalowej: Dominik Wałęga, Wiktor Goliszek oraz Paweł Wojciechowski.

- Utworzenie SMG PM to kolejny etap zmian w naszej agencji, których celem jest dostarczanie klientom skutecznych biznesowo rozwiązań. Jesienią ubiegłego roku zintegrowaliśmy kompetencje analityczne i technologiczne w zespole DNA, który dzisiaj pełni wiodącą rolę w całej europejskiej sieci SMG. Obie te struktury ściśle ze sobą współpracują. Łączy je pojęcie marketingu precyzyjnego - działań opartych na wiedzy o konsumencie, którą zdobywamy dzięki gromadzeniu i analizie danych płynących z wielu źródeł, wykorzystujemy z pomocą zaawansowanych technologii w aktywnym procesie zakupu kampanii, i analizujemy za pomocą zaawansowanych modeli atrybucyjnych - mówi Piotr Piętka, prezes Starcom Mediavest Group.

SMG PM, DNA oraz zespoły klienckie SMG, odpowiedzialne za biznes i komunikację klientów, są ze sobą ściśle powiązane. - Dzięki temu, w bezpośrednim kontakcie z klientami, w pełni wykorzystamy synergię wszystkich niezbędnych kompetencji komunikacyjnych, analitycznych i technologicznych, na każdym etapie procesu tworzenia skutecznych biznesowo działań dla klientów, od strategii i planowania do aktywacji i analizy wyników - dodaje Piotr Piętka.

Dyrektorem zarządzającym SMG PM został Jakub Bielerzewski, który będzie raportował do Anny Sakowicz, chief digital officera w Starcom Mediavest Group. Jakub Bielerzewski jest związany z rynkiem reklamowym od ponad 15 lat. W 2003 r. rozpoczął karierę w Starcom Mediavest Group, a od 2007 r. zarządzał kompetencjami digialowymi w SMG.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas