Reklama2015-08-18
0

Starcom Mediavest Group z narzędziem Content@Scale do real-time marketingu

Agencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku narzędzie Content@Scale, służące do szerokiej dystrybucji w internecie treści marketingowych w czasie rzeczywistym.

Polska jest kolejnym rynkiem europejskim, na którym Starcom Mediavest Group udostępnia narzędzie Content@Scale. Jest to zestaw autorskich rozwiązań, które dzięki połączeniu technologii, współpracy z wydawcami oraz digitalowych kompetencji SMG, pozwalają na bardziej skuteczną niż dotychczas dystrybucję treści marketingowych w internecie.

Content@Scale to dwa główne rozwiązania: C@S Owned (Własny) oraz C@S Licensed (Licencjonowany). C@S Owned umożliwia markom zwiększanie i wzmacnianie przekazu reklamy display poprzez zaciąganie do niej treści pochodzących z mediów własnych: strony internetowej marki, YouTube’a, Tweetera i Facebooka, poprzez dynamiczne reklamy w całym płatnym obszarze reklamowym.

C@S Licensed natomiast pozwala klientom na identyfikację, pozyskiwanie i publikowanie treści pochodzących ze strony trzeciej poprzez współpracę z wydawcami. Przy pomocy tego mechanizmu marketerzy uzyskali dostęp do ponad 300 tys. aktualnych treści, które publikują we współpracy z takimi partnerami jak m.in. AOL, Time Inc i Forbes.

W fazie testów nowego narzędzia na polskim rynku SMG realizuje własną kampanię wykorzystującą C@S Owned. Działania promocyjne prowadzone są w serwisach onet.pl i gazeta.pl. Po tym etapie Content@Scale będzie wdrażany w komunikacji klientów agencji.

- Nasi klienci oczekują od nas skutecznych rozwiązań biznesowych, polegających między innymi na precyzyjnym docieraniu do odbiorców z treściami, które niosą im wartość dodaną. Dzięki temu narzędziu, pożądane przez odbiorców treści docierają do nich we właściwym momencie, a po drugie jesteśmy w stanie udostępnić je na masową skalę.  Na rynkach, w których klienci SMG już używają Content@Scale, odnotowaliśmy czterokrotny wzrost wskaźników efektywnościowych kampanii realizowanych z wykorzystaniem tego narzędzia oraz pozytywne zmiany w postrzeganiu i intencji zakupu produktów - komentuje Beata Golubińska, wiceprezes Starcom Mediavest Group.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas