Reklama2019-03-12
0

Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową Lendo Polska

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) zajmie się obsługą budżetu mediowego Lendo Polska, polskiego oddziału szwedzkiej firmy pośrednictwa finansowego on-line. Agencja pokonała w nim dom mediowy Havas Media (Havas Media Group).

Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów offline oraz online na potrzeby działań reklamowych Lendo i promowania platformy lendopolska.pl. W przetargu, oprócz zwycięskiej agencji, brał udział dom mediowy Havas Media. Starcom jest pierwszą agencją mediową, która będzie obsługiwać tego klienta na polskim rynku.

- Starcom na etapie postępowania przetargowego przekonał nas nie tylko bardzo dobrym planem mediowym, ale również wiedzą w obszarze strategii i analityki biznesowej. Agencja udowodniła, że zna i rozumie nasze cele biznesowe oraz zrealizuje je w najbardziej efektywny sposób - mówi Monika Talaga -Piotrowska, dyrektorka marketingu Lendo w Polsce.

Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się w maju bieżącego roku.

Wartość kontraktu nie została ujawniona. Umowa ma charakter długoterminowy.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas