Reklama2008-05-14
0

Stargraphics reklamuje dwu-SIMowy telefon Samsunga

Stargraphics realizuje kampanię związaną z wprowadzeniem na polskirynek telefonu Samsung Duoz D880. Promocja ma podkreślićjednoczesne obsługiwanie przez aparat dwóch kart SIM.

Stargraphics zajmie się kompletną obsługą kampanii, któraobejmie kreację i produkcję outdooru, prasy, pos'ów, adaptacjęspotów TV oraz szeroko pojęte działania internetowe, takie jakmarketing wirusowy, szeptany, serwis www i bannery reklamowe.Dodatkowo agencja przygotuje prezentację flash oraz materiałyprzeznaczone do edycji w marketach ze sprzętem RTV/AGD oraz wsalach kinowych

samsung

Przygotowywana kampania obejmie zasięgiem cały kraj. Grupadocelowa jest wyjątkowo szeroka, nieograniczona płcią czy wiekiem,ponieważ telefon skierowany jest do wszystkich, którzy korzystają zdwóch telefonów, a dwie aktywne karty w jednym aparacie znacznieułatwiłyby im komunikację.

Autor:tw

Więcej informacji:Samsung, Stargraphics

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas