Reklama2010-06-11
1

Statystyczny Polak w wakacyjnej kampanii Warty

Warta rozpoczęła kampanię reklamową oferowanego przez siebie ubezpieczenia mieszkaniowego i turystycznego. Akcję – opartą na motywie absurdalnego, statystycznego Polaka – przygotowały firmy G7, Nextinnovation i Starcom.

Prowadzona obecnie kampania Warty reklamuje jej oferty ubezpieczeniowe Warta Dom Komfort i Karta Travel. Akcja podkreśla, że w ramach promocji każdy, kto wykupi to pierwsze ubezpieczenie, to drugie – przez rok na podróż po Europie i Polsce – otrzyma za darmo. Przekaz wykorzystywany w tych działaniach opiera się na wizerunku absurdalnego, statystycznego Polaka. Podobny motyw i hasło „Statystyczny Polak nie istnieje” Warta wykorzystuje w kampanii swoich ubezpieczeń komunikacyjnych (więcej).



Obecna akcja reklamowa obejmuje prasę tematyczną, internet (Onet.pl, WP.pl, Google, serwisy z sieci BusinessClick) oraz radio (m.in. RMF FM, Eska Rock, PR Euro, Trójka, ChiliZET, RMF Classic i konkurs w RMF FM). Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, zakupem czasu antenowego w radio zajął się dom mediowy Starcom, a działania w internecie realizuje agencja Nextinnovation.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas