Reklama2016-10-06
0

Stock Polska modyfikuje butelki wódki Lubelska

Firma Stock Polska wprowadza na rynek wódkę smakową Lubelska w nowej odsłonie - produkt ma nowy design butelki i nowe etykiety.

Zmiany w wizerunku Lubelskiej mają jeszcze lepiej oddać innowacyjny charakter marki. Butelka w wariancie 500 ml zyskała nowy kształt, który ma wzmacniać jakość produktu i nadać mu bardziej wyszukany wygląd.

Z kolei butelka Lubelskiej w wariancie 200 ml będzie wierną kopią wersji półlitrowej. Rebranding dotyczy także etykiety, która stała się bardziej czytelna i uwydatnia owocowe smaki. Produkt na sklepowych półkach mają wyróżniać soczyste grafiki.

Jak podaje firma, rebranding marki to odpowiedź na wymagające oczekiwania konsumentów i kolejny krok w rozwoju portfolio firmy. - Zależało nam, żeby nowy design jak najlepiej komunikował główne atrybuty marki - jej jakość, naturalne, owocowe smaki oraz pozytywne nastawienie do życia. Dzięki zmienionej butelce Lubelska z powodzeniem sprawdzi się także podczas bardziej eleganckich okazji - powiedziała Karolina Wróblewska, senior brand manager w Stock Polska.

Rebranding dotyczy wszystkich pojemności wódki Lubelska. Będzie wspierany działaniami reklamowymi w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.


Autor:bg

Więcej informacji:Lubelska, wódka, Stock, rebranding

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas