Reklama2018-03-09
0

Stokrotka reklamuje „wędliny tak dobre, że się chwalimy” (wideo)

Sieć sklepów Stokrotka (należąca do Grupy Emperia) w ramach prowadzonych działań reklamowych pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy” podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach.

Nowa kampania ma na celu ukazanie wysokich walorów wędlin o dużej mięsności dostępnych w sieci sklepów Stokrotka.  Na jej potrzeby przygotowano spoty telewizyjne oraz radiowe. Dodatkowo działania promocyjne będą wspierane przez billboardy, informacje w social mediach oraz materiały POS w sklepach.

- Nowa kampania jest jednym z elementów prowadzonej przez nas strategii komunikacyjno-wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na działania promocyjne  z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, które pozwolą nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców - mówi Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu w Stokrotce.

W jednej z ostatnio realizowanych kampanii Stokrotki - promującej akcję lojalnościową - bohaterką reklam była Nela Mała Reporterka.

Firma nie podaje, jakie agencje odpowiadają za przygotowanie jej aktualnych działań reklamowych.

Autor:bg

Więcej informacji:Stokrotka, wędlina

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas