Reklama2010-10-04
5

„Stół zastaw pełen” promuje Olej Kujawski

Z początkiem października ruszyła loteria „Stół zastaw pełen” promująca Olej Kujawski. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały agencje Linea Recta Polska i PZL.

W loterii „Stół zastaw pełen” od początku października może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej półlitrowe opakowanie promocyjne Oleju Kujawskiego. W korkach umieszczone są komunikaty w formie napisu „wygrałeś” oraz kodu. Dzwoniąc na infolinię, uzyskuje się informację, jaką nagrodę oznacza określony kod. W akcji można wygrać zastawę stołową lub haftowany obrus lniany.




Promocję – zaplanowaną do końca roku – wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny branżowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Za koncepcję, kreację i realizację akcji oraz towarzyszących jej działań reklamowych odpowiada agencja Linea Recta Polska, przy czym spot telewizyjny i hasło główne całej kampanii przygotowała agencja PZL.

Autor:tw

Więcej informacji:Olej Kujawski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas