W marcu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN Spin, a najwięcej stracił Canal+ Seriale.
Udział kanału TVP Seriale w marcu 2016 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 7,75 proc. i ukształtował się na poziomie 1,39 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,99 proc., po wzroście o 25,32 proc.
Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,52 proc., po wzroście o 23,81 proc. W marcu ub.r. stacja ta była czwarta.
13. miejsce zajęła stacja TVN Fabuła, która nadaje od kwietnia ub.r. Jej średni dobowy udział w marcu br. wyniósł 0,18 proc.
Największym wzrostem, wynoszącym 300 proc. do 0,04 proc., pochwalić się mogła stacja AXN Spin. Awansowała ona z miejsca 35. na 32.
Z kolei najwięcej stracił Canal+ Seriale (do maja ub.r. był to Canal+ Film 2), którego wynik zmalał o 60 proc. do 0,02 proc. Stacja ta w rankingu spadła z pozycji 28. na 36. - ostatnią.
Zobacz tabelęW grupie komercyjnej 16-49 w marcu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,71 proc., po wzroście o 30,53 proc.
Druga lokata należała do Stopklatki TV (1,01 proc. udziału; wzrost o 23,17 proc.), a podium uzupełnia Polsat Film (0,79 proc.; do góry o 19,70 proc.).
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/nickelodeon-i-tvp-abc-na-czele-stacji-dzieciecych-tvn-liderem-wsrod-dzieci-w-wieku-4-12-lat ##
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 113,64 proc. do 0,47 proc., pochwalić się tutaj mogła stacja FOX. Natomiast w tym ujęciu najwięcej stracił CBS Drama - było to 66,67 proc. do 0,01 proc. udziału.
Zobacz tabelę##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##