Reklama2018-01-19
1

Stowarzyszenie Twoja Sprawa zarzuca reklamie Vectry promowanie porrnografii

Obywatelskie stowarzyszenie „Twoja Sprawa” prowadzi akcję mającą na celu wycofanie z emisji nowej reklamy Vectry, w której widać gumowe lalki. Zadaniem organizacji, operator w tym spocie pośrednio promuje pornografię.

Budząca sprzeciw STS reklama Vectry to element najnowszej kampanii reklamowej, promującej ofertę telewizyjną, w której dostępne są zarówno kanały sportowe, jak i erotyczne. Bohater spotu, grany przez Marcina Janosa Krawczyka, ogląda mecz w towarzystwie dwóch lalek gumowych – jedna ma na sobie bieliznę, druga strój piłkarski.

Stowarzyszenie Twoja Sprawa na swojej stronie zarzuca reklamie pośrednie propagowanie treści pornograficznych. Przedstawiciele organizacji zwracają uwagę, że w ofercie kanałów dostępnych w reklamowanym pakiecie są filmy pornograficzne m.in. z udziałem osób wcielających się w role „nastolatek” czy „córek”. Proszą konsumentów o listowny kontakt z przedstawicielami Vectry, w tym z prezesem Tomaszem Żurańskim. Akcja ma na celu zaprzestanie emisji reklamy, która w ocenie STS jest „wyjątkowo prymitywna”

- Reklamowanie twardych treści pornograficznych pod szyldem pakietu erotycznego jest wobec konsumentów zafałszowaniem prawdy o produkcie. Jednocześnie warto dodać, że treść reklamy jest dostępna dla dzieci - brzmi fragment przykładowego listu, którego treść zamieszczono na stronie organizacji.

Za obsługę marketingową Vectry odpowiadają agencja Isobar Poland Group (kreacja reklam) oraz dom mediowy Starcom i agencja ClickAd (planowanie i zakup mediów).

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas