Reklama2020-08-20
1

Maskotki "Strażnicy świeżości" do zdobycia w nowym programie lojalnościowym sieci Spar

W sklepach pod szyldem Spar oraz Piotr i Paweł (obie należą do sieci Spar) 19 sirpnia ruszyła akcja lojalnościowa "Strażnicy świeżości". W zamian za zrobione zakupy będzie można otrzymać pluszaka za jeden grosz lub za 19,99zł.

W ramach programu  "Strażnicy świeżości" klienci sklepów Spar oraz Piotr i Paweł za znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zdobywać pluszaki - Strażników Świeżości - Pomidora Wizjana, Jabłko Pakusia, Paprykę Genia, Kiwi Wyjka, Ananasa Znikodema, Pomarańczę Dorcię, Czosnka Toperka oraz Gruszkę Uszkę.

Za wydanie 1500 zł można otrzymać maskotkę za 1 grosz, za 750 zł - kupić zabawkę w cenie 19,99 zł.

Zasady akcji Spar "Strażnicy świeżości"

Klienci otrzymają specjalne karty kolekcjonerskie na znaczki – aby odebrać nagrodę muszą zebrać ich 50, by otrzymać pluszaka za 1 grosz lub skompletować 25 znaczków, by odebrać go za 19,99 zł. Maskotki można kupić także w cenie regularnej – za 49,99 zł. Jeden znaczek to 30 zł wydane w sklepie Spar lub Piotr i Paweł. Za zakup produktów Przyjaciół Strażników Świeżości (z rotacyjnej, cotygodniowej oferty)  klienci otrzymają dodatkowe znaczki.

Akcja lojalnościowa potrwa do 1 grudnia 2020 roku. Pluszaki będzie można odbierać jeszcze dwa tygodnie po skończeniu akcji.

Co tydzień w okresie trwania akcji w ofercie sklepów Spar oraz Piotr i Paweł znajdzie się 9 różnych produktów Przyjaciół Strażników Świeżości – będą o nich informować m.in. plakaty, wobblery oraz specjalne oznaczenia stref produktów Przyjaciół.

Jak wyjaśnia Rob Philipson, członek zarządu Spar Group, akcja "Strażnicy świeżości" ma na celu budowanie w najmłodszych zdrowych nawyków żywieniowych

- Chcemy być wsparciem dla rodziców w kreowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Wierzymy, że wybrane artykuły spożywcze - które będą zmieniały się co tydzień - sprawią, że nasze pociechy będą chciały częściej sięgać po zdrowe produkty i próbować nowych smaków - komentuje Philipson.

Spar to kolejna sieć handlowa, która wprowadza program lojalnościowy, w ramach którego klient zdobywa zabawkę za zakupy o określonej kwocie. Biedronka prowadziła w przeszłości akcję "Gang Świeżaków", której kontynuacją był "Gang Słodziaków". W Lidlu za zakupy można było otrzymać Lidlaki. Pluszaki za zakupy oferowały także sieci Stokrotka i Netto.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas