Prasa2015-04-16
3

„Strefa Biznesu” nowym miesięcznikiem Polska Press Grupy na Śląsku

„Strefa Biznesu to pierwszy na rynku miesięcznik biznesowy poświęcony regionowi śląskiemu. Tytuł, który przygotowuje Polska Press Grupa, trafi do sprzedaży w poniedziałek 20 kwietnia br.

Magazyn będzie skierowany do właścicieli, szefów i menedżerów firm na Śląsku oraz młodych, aspirujących ludzi biznesu.

- „Strefa Biznesu” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku biznesowego na Śląsku, który prężnie się rozwija, i który do tej pory nie miał własnego, regionalnego, a przede wszystkim fachowego, o wysokich walorach edytorskich, pisma. Chcemy, by nasz magazyn stał się platformą integracji śląskiego biznesu - mówi Zenon Nowak, prezes Polska Press oddział Śląsk, który nadzoruje wprowadzenie tytułu na rynek.

Redaktorem naczelnym miesięcznika jest Marek Twaróg, który kieruje także redakcją „Dziennika Zachodniego”. Autorem szaty graficznej czasopisma jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.

Magazyn wydawany będzie w objętości co najmniej 84 stron, na wysokiej jakości papierze kredowym, z okładką lakierowaną. Pismo będzie mieć format 205 x 275 mm.

„Strefa Biznesu” dostępna będzie w wybranych punktach sprzedaży prasy w woj. śląskim w cenie 15 zł. Bezpłatne egzemplarze trafią do centrów biznesu na Śląsku, gdzie będą eksponowane na specjalnych stojakach. Miesięcznik będzie również wysyłany do grupy kilkuset śląskich top menadżerów i samorządowców.

Wprowadzenie magazynu na rynek wspiera kampania promocyjna pod hasłem „Strefa Biznesu. W interesie Śląska”, prowadzona w regionalnych stacjach radiowych, internecie, mediach Polska Press Grupy oraz punktach sprzedaży prasy. Miesięcznik będzie także promowany podczas rozpoczynającego się w poniedziałek w Katowicach Europejskiego Kongresu Gospodarczego.  Kampanię przygotował zespół marketingu Polska Press Oddział Śląsk.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas