Reklama 2017-12-08
0

Studio Tank zmienia identyfikację wizualną na materiałach promocyjnych

Od przyszłego roku studio Tank wprowadza nową identyfikację wizualną na swoich materiałach reklamowych. Za projekt odpowiada artystka Karolina Rodanowicz i Mamastudio.

 

W 2018 roku w komunikacji marki pojawi się nowa grafika przygotowana przez artystkę Karolinę Rodanowicz, zaś miejsce turkusu zajmie róż. Nowa identyfikacja znalazła się na materiałach promocyjnych studia - notesach oraz specjalnych słoikach z miodem, nawiązującym do miejsca, gdzie mieści się siedziba firmy - Fortu Mokotów.

To druga odsłona nowej identyfikacji wizualnej studia - pierwszą zaprezentowano od koniec 2016 roku z okazji 10. rocznicy powstania firmy. Wówczas autorem projektu był lustrator Tymek Jezierski Jego turkusowo-czarno-biała grafika pojawiała się m.in. w materiałach reklamowych.

- Zmiany są przeciwieństwem stagnacji, więc jeżeli tylko przynoszą ze sobą dobrą jakość, z radością je wprowadzamy" powiedziała Magda Olak, dyrektor zarządzająca Tank.

Za koncepcję odświeżonej identyfikacji odpowiada Mamastudio.

Autor: jd

Więcej informacji: Tank

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas