Prasa2016-06-20
0

„Styl & Klasyka” - wydanie specjalne miesięcznika „Dobre Wnętrze"

W sprzedaży pojawił się numer specjalny miesięcznika „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - „Styl & Klasyka” - z poradami o urządzaniu wnętrz w tradycyjnej stylizacji.

Czytelnicy „Stylu & Klasyki” znajdą w piśmie m.in. porady dotyczące urządzania wnętrz oraz doboru mebli, zastawy stołowej, lamp, tkanin i drzwi. Wydanie specjalne pokazuje prezentacje domów urządzonych tradycyjnie, ale odpowiadających wymaganiom współczesnych odbiorców.

Redaktor prowadzącą wydania specjalnego „Styl & Klasyka” jest Iwona Ławecka-Marczewska.

- Patrzymy w przyszłość, ale z uczuciem myślimy o przeszłości, o przedmiotach z historią, wspomnieniach, które w sobie przechowują. W „Stylu & Klasyce” prezentujemy dawne style, antyki, zabytkowe dodatki, skupiając się przy tym na ich współczesnym życiu. Przedstawiamy stylowe wnętrza i wyposażenie, ale nowocześnie, śledzimy rynkowe premiery - mówi Iwona Ławecka-Marczewska.

Wydanie kosztuje 12,99 zł i dostępne będzie w sprzedaży przez trzy miesiące. Wydawca nie ujawnia nakładu pisma.

Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio Eska, Radio Wawa), telewizji (Domo+, Eska TV, Fokus TV), prasie („Esquire”, „Sens”) oraz autopromocja w miesięcznikach i na stronach internetowych ZPR Media. Działania reklamowe zaplanował dział marketingu wnętrza ZPR Media.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. sprzedaż ogółem „Dobrego Wnętrza” wyniósł 11 971 egz.

Autor:łb

Więcej informacji:Styl & Klasyka, Dobre Wnętrze

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas