Reklama 2016-07-15
2

Stylizacje Tomasza Jacykowa w reklamach sklepów Vive Profit z odzieżą używaną

Sieć sklepów Vive Profit Center ruszyła z trzecią odsłoną kampanii „Każde ubranie ma swoją historię - zainspiruj nią własny styl”. Do współpracy spółka zaprosiła Tomasza Jacykowa. Akcję przygotował dział marketingu firmy.

Do współpracy przy akcji spółka zaprosiła znanego stylistę Tomasza Jacykowa i klientów sieci Vive Profit, wśród których ogłoszony został casting. Pierwszego dnia do udziału w nim zgłosiło się niemal 100 osób,  spośród których spółka wybrała 3 osoby. Zwycięzcy nagrodzeni zostali udziałem w sesji zdjęciowej, publikacją jej efektów w największych magazynach modowych i lifestylowych w Polsce. Dla każdej z wybranych osób unikalną stylizacje stworzył Tomasz Jacyków. Stylista szukał inspiracji i ubrań do swoich pomysłów w sieci sklepów Vive Profit, podkreślając własny, indywidualny styl każdej z trzech osób biorących udział w akcji.

Zdjęcia zwycięzców castingu ukażą się w prasie (m.in. w najważniejszych, kobiecych tytułach: „Pani”, „Twój Styl”, „Elle”, „VIVA”, „Gala”, „Grazia”, „Avanti”), na nośnikach outdoorowych na terenie całego kraju, w internecie (w Google, kanałach social media Grupy Vive), a także w sieci sklepów Vive Profit. Kampania potrwa do połowy września br.

Akcja „Każde ubranie ma swoją historię - zainspiruj nią własny styl” jest kontynuacją ubiegłorocznej odsłony, prezentującej nowatorskie podejście spółki Vive Profit Center, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanię w segmencie odzieży używanej.

Autor: bg

Więcej informacji: Vive Profit, odzież, Tomasz Jacyków

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas