Reklama2017-10-10
0

Subway z nową identyfikacją wizualną

Sieć restauracji szybkiej obsługi Subway zaprezentowała nową identyfikacją wizualną, która będzie wprowadzana stopniowo do wszystkich lokali w Polsce. Jej głównym elementem jest odświeżony logotyp.

Nowe logo zostało pokazane na wiosnę w Stanach Zjednoczonych, w Polsce pojawia się wraz z rozpoczynającą się kampanią nowej kanapki BBQ Ribs.

W odświeżonym logotypie Subwaya strzałki ostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on m.in. jeden z wyróżników marki: możliwość wyboru. Nowe logo oraz inne elementy wizualne pojawiają się we wszystkich polskich restauracjach Subway w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych od czwartego kwartału tego roku.

Ewolucja logotypu stanowi kolejny etap rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem w amerykańskim Subway Digital - zespole zajmującym się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu.

Autor:jd

Więcej informacji:Subway, identyfikacja wizualna

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas