Reklama2022-11-29
0

Subway wybiera Saatchi&Saatchi, aby odświeżyć swoją obecność w Europie

Sieć fastfood Subway rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Saatchi&Saatchi, należącą do Publicis Groupe. Chce poprzez aktywność reklamową zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie.

Subway nawiązał współpracę z agencją Saatchi&Saatchi London w celu realizacji wielu projektów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Tym samym kończy współpracę z wieloletnim partnerem, jakim była brytyjska agencja Above & Beyond.

Subway zlecił agencji Saatchi&Saatchi maksymalizację "wydajności twórczej", ponieważ chce budować obecność marki w regionie EMEA. Agencja została również poinstruowana, aby budować znaczenie marki i pożądanie wśród swoich gości.

Subway W wielkiej Brytanii i Irlandii wyznaczył agencję Above & Beyond jako swoją stałą agencję kreatywną w 2019 roku, ponieważ szukał „świeżego spojrzenia”, aby pomóc marce zwiększyć ruch i udział w rynku.

Above & Beyond przejęło obowiązki od agencji McCann London, która współpracowała z Subway przez 10 lat.

- Zastanawiamy się obecnie, jak zmaksymalizować naszą kreatywność, która nadal buduje obecność naszej marki w regionie EMEA, a także buduje znaczenie marki i pożądanie wśród naszych gości - powiedział rzecznik Subway.

 

 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Subway, Saatchi&Saatchi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas