Telewizja2018-02-02
1

Większość widzów obejrzy Super Bowl w domu, dla ponad połowy reklamy przy transmisji są bardzo ważne

Przeważająca większość ankietowanych obejrzy niedzielny finał ligi amerykańskiego futbolu ligi NFL w domu. Dla ponad połowy z nich niezwykle ważne są reklamy wyświetlane przy tej transmisji - wynika z badania firmy Critical Mix.

Spośród osób, które planują oglądać finał meczu Super Bowl w USA w niedzielę 4 lutego, 87 proc. obejrzy go we własnym domu, u przyjaciół lub krewnych. Tylko 6 proc. ankietowanych planuje oglądać finał w restauracji lub barze. Prawie trzy czwarte z nich (72 proc.) będzie oglądać finał na żywo.

Około jedna trzecia badanych z trzech grup wiekowych (18-34, 25-34 i 35-44 lata) wskazała, że reklamy wyświetlane przy niedzielnej transmisji są niezwykle ważne. Ogółem 31 proc. respondentów w wieku 18-24 lata uważa, że filmy reklamowe są istotne, w porównaniu z 28 proc. osób w wieku 25-34 lata i 27 proc. w wieku 35-44 lata.

Biorąc pod uwagę pochodzenie etniczne, finał Super Bowl obejrzy 91 proc. Azjatów, 85 proc. Afroamerykanów i 69 proc. Kaukazów.

Mecz o Super Bowl obędzie się po północy w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu. Zagrają w nim New England Patriots i Philadelphia Eagles.

W USA spotkanie będzie pokazywała stacja NBC, która szacuje, że ze sprzedaży czasu reklamowego przy transmisji zarobi ok. 500 mln dolarów.

Autor:bg

Więcej informacji:Super Bowl

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas