Reklama 2019-02-05
6

Wszystkie reklamy z Super Bowl 2019: Pepsi, Google, Amazon, Doritos, Audi, M&M’s, Olay, Burger King (wideo)

Harrison Ford w spocie Amazona Harrison Ford w spocie Amazona

Przedstawiamy wszystkie spoty wyemitowane przy transmisji tegorocznego meczu o Super Bowl. Wśród promowanych marek są Microsoft, Budweiser, Pepsi, Google, T-Mobile, Turkish Airlines, Amazon, Doritos, Hulu, Audi, M&M’s, Toyota, Pringles, Olay i Burger King.

Finałowy mecz Super Bowl o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL) jest najważniejszym wydarzeniem sportowym roku w USA. W tegorocznym na stadionie Mercedes Benz Stadium w Atlancie zmierzyły się drużyny New England Patriots i Los Angeles Rams. New England Patriots wygrali 13:3.

Super Bowl to nie tylko impreza sportowa, ale również ważne wydarzenie reklamowe. Już od lat wiele marek, po wielu miesiącach przygotowań pokazuje się w telewizji z reklamami, które specjalnie na tę okazję przygotowuje. Za kilkudziesięciosekundową reklamę decydują się zapłacić nawet kilka milionów dolarów.

Jak podają amerykańskie branżowe media, 30-sekundowy spot w telewizji CBS przy transmisji meczu kosztował nawet 5,3 mln dolarów. Cena jednak nie zniechęca reklamodawców. Już na początku stycznia przedstawiciele CBS podali, że sprzedali 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji.

Z wstępnych danych wynika, że finał ligi NFL oglądało w telewizji 116 mln widzów.


Poniżej prezentujemy wszystkie spoty pokazane przy relacji z meczu o Super Bowl 2019


Burger King
„Eat Like Andy"
Agencje: David Miami, Mullen Lowe, Horizon

 


Devour
„Food Porn”
Agencja: David Miami

 


Microsoft
„We All Win”
Agencja: McCann

 


Amazon Alexa
„Not Everything Makes the Cut”
Agencja: Lucky Generals

 


Amazon Prime Studios
„Hanna”

 


Simplisafe
„Fear is Everywhere

 


T-Mobile
„We'll Keep This Brief”

 

 

 

 


Sprint
„Best of Both Worlds”
Agencja: Droga5

 


Mint Mobile
„Chunky Style Milk”
Agencja: dział wewnętrzny / Ruffian

 


Disney/Marvel
„Captain Marvel”

 


Hulu
„The Handmaid's Tale”

 


ADT
„Real Protection”

 


Verizon
„The Coach Who Wouldn't Be Here”
Agencja: McCann

 


„Washington Post”
„Democracy Dies in Darkness”

 

Autor: tw

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas