Przedstawiamy wszystkie spoty wyemitowane przy transmisji tegorocznego meczu o Super Bowl. Wśród promowanych marek są Microsoft, Budweiser, Pepsi, Google, T-Mobile, Turkish Airlines, Amazon, Doritos, Hulu, Audi, M&M’s, Toyota, Pringles, Olay i Burger King.
Finałowy mecz Super Bowl o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL) jest najważniejszym wydarzeniem sportowym roku w USA. W tegorocznym na stadionie Mercedes Benz Stadium w Atlancie zmierzyły się drużyny New England Patriots i Los Angeles Rams. New England Patriots wygrali 13:3.
Super Bowl to nie tylko impreza sportowa, ale również ważne wydarzenie reklamowe. Już od lat wiele marek, po wielu miesiącach przygotowań pokazuje się w telewizji z reklamami, które specjalnie na tę okazję przygotowuje. Za kilkudziesięciosekundową reklamę decydują się zapłacić nawet kilka milionów dolarów.
Jak podają amerykańskie branżowe media, 30-sekundowy spot w telewizji CBS przy transmisji meczu kosztował nawet 5,3 mln dolarów. Cena jednak nie zniechęca reklamodawców. Już na początku stycznia przedstawiciele CBS podali, że sprzedali 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji.
Z wstępnych danych wynika, że finał ligi NFL oglądało w telewizji 116 mln widzów.
Poniżej prezentujemy wszystkie spoty pokazane przy relacji z meczu o Super Bowl 2019
Burger King
„Eat Like Andy"
Agencje: David Miami, Mullen Lowe, Horizon
Devour
„Food Porn”
Agencja: David Miami
Microsoft
„We All Win”
Agencja: McCann
Amazon Alexa
„Not Everything Makes the Cut”
Agencja: Lucky Generals
Amazon Prime Studios
„Hanna”
Simplisafe
„Fear is Everywhere
T-Mobile
„We'll Keep This Brief”
Sprint
„Best of Both Worlds”
Agencja: Droga5
Mint Mobile
„Chunky Style Milk”
Agencja: dział wewnętrzny / Ruffian
Disney/Marvel
„Captain Marvel”
Hulu
„The Handmaid's Tale”
ADT
„Real Protection”
Verizon
„The Coach Who Wouldn't Be Here”
Agencja: McCann
„Washington Post”
„Democracy Dies in Darkness”