Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wszystkie reklamy z Super Bowl 2019: Pepsi, Google, Amazon, Doritos, Audi, M&M’s, Olay, Burger King (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (6)
WASZE KOMENTARZE
W USA nie mają reklam Sralutanów, Rozdupanów i Kutaspirazoli? Jak oni tam żyją?
Amerykańska kultura już doszczętnie skażona jest tym obrzydliwym konsupcjonizmem i komercją.
Jeżeli mam wybierać między konsumpcjonizmem i komercją a polskim disco-polowym, wódczano-kiełbasianym prostactwem, "roszczenionstwem", korupcją w sporcie, bardzo złym zarządzaniem sportem i ogromnym jego niedofinansowaniem to wybieram amerykańską kulturę. Amerykanie potrafią robić show, potrafią zarabiać na swoim sporcie, potrafią nim zarządzać itd. Futbol jest rzeczą genialną. Poza tym, spójrz na takie europejskie mistrzostwa w nieszczęsnej piłce nożnej - to niby nie jest komercyjne i konsumpcyjne? Yhmmm...