Reklama2019-01-08
0

PepsiCo na SuperBowl będzie reklamować marki Pepsi, Doritos i Bubly

Koncern PepsiCo zapowiedział, że pojawi się z reklamą podczas tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl w USA. Ma promować trzy marki: Pepsi, Doritos i wodę Bubly.

Reklamy PepsiCo na tegoroczny finał Super Bowl (transmisja 3 lutego br. na antenie CBS) przygotowuje agencja Goodby Silverstein&Partners. Firma nie zdradza jeszcze ich kreacji. Wiadomo jedynie, że będą to trzy 30-sek. spoty – każdy z nich ma promować inną markę: Pepsi, Doritos i Bubly.

W ub.r. koncern reklamowało na Super Bowl marki Mountain Dew i Doritos -  w spocie pojawili się Morgan Freeman i Peter Dinklage. Marka Pepsi promowana była z kolei spotem z udziałem m.in. ikon popkultury, w tym m.in. Cindy Crawford i Britney Spears. Kreacja tej reklamy powstała w wewnętrznej agencji koncernu PepsiCo, Creators League.

PepsiCo ponownie sponsoruje pokaz Halftime Super Bowl. W ramach umowy marka Pepsi uzyskuje dostęp do 10 sekund czasu reklamowego przed specjalnym koncertem towarzyszącym finałom rozgrywek. Prawdopodobnie jego gwiazdą będzie Maroon 5.

Autor:bg

Więcej informacji:Pepsi, Doritos, Bubly, reklama, Super Bowl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas