Reklama2023-03-08
2

Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.

Kampania pod hasłem „Siła Przedsiębiorców” przedstawia polskich przedsiębiorców jako superbohaterów. To wyraz uznania dla ich pracowitości i pomysłowości, dzięki której generują 50% polskiego PKB - podkreśla Nest Bank.

- Naszym celem jest repozycjonowanie marki jako banku dla przedsiębiorców. To w nich widzimy współczesnych bohaterów polskiej gospodarki – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Banku.

W spocie obserwujemy walkę przedsiębiorcy z niespodziewanymi przeciwnikami: płatnym kontem,  płatną kartą i płatnym przelewem. Na szczęście bohater ma w swoim arsenale Nest Bank – supermoc w biznesie, która pozwala mu zwalczyć niepotrzebne koszty. Spot utrzymany jest w konwencji dynamicznych animacji 2D i 3D.

- Zależało nam na stworzeniu mocnej stylistyki, która będzie jednoznacznie kojarzona z Nestem, a jednocześnie nie będzie przypominała nudnej i wtórnej komunikacji bankowej - mówi Bartosz Dziendziel.  

Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w internecie, w tym w serwisach VOD i YouTube.

Za kreację spotu odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda, za produkcję – studio ORKA.

Autor:jd

Więcej informacji:Nest Bank, kampania reklamowa

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas