Telewizja2013-08-26
4

“Świat się kręci”, “Blondynka” i “The Voice of Poland” reklamowane przez TVP

Telewizja Polska pod koniec sierpnia br. rozpocznie kampanię reklamową kluczowych programów z jesiennych ramówek TVP1 i TVP2. Planowane są też działania promocyjne dla stacji TVP Regionalna i TVP Info.

Telewizja Polska promować będzie nowy magazyn lifestylowy TVP1 “Świat się kręci”, kolejne sezony seriali “Blondynka” (TVP1) i “Czas honoru” (TVP2) oraz talent-show Dwójki “The Voice of Poland”.

Działania reklamowe będą prowadzone w prasie (TV guide'y, magazyny kobiece), radiu, internecie, w kinach i z wykorzystaniem outdooru.

>>> “Świat się kręci”, “Sąsiad na widelcu” i nowe seriale w TVP1

Kampanie ruszą w ostatnich dniach sierpnia i będą trwać trzy tygodnie. Promocja będzie najintensywniejsza tuż przed terminem premier poszczególnych formatów w TVP1 i TVP2.

Jesienią planowane są też działania promocyjne dla nowego kanału TVP Regionalna (obejmie one prasę regionalną, internet i radio) oraz dla stacji TVP Info, która stanie się pełnowymiarowym kanałem informacyjnym (akcja prowadzona będzie w tygodnikach opinii, internecie i w radiu).

>>> “I kto to mówi”, “Szkoła życia” i “Superoszczędni” jesienią w TVP2

Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu TVP, a media zaplanowały i zakupiły domy mediowe Equinox Polska i Value Media, które wygrały ostatnio przetarg organizowany przez TVP (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas