Technologie2019-08-22
0

Netia z promocyjną ofertą „Światłowód z Tidal lub HBO GO”

Netia właśnie wprowadziła na rynek nowe oferty światłowodowego dostępu do internetu do 1 Gb/s z Tidal lub HBO GO w cenie abonamentu i z umową na 9 miesięcy.

Oferta dostępna jest w kilku wariantach prędkości łącza internetowego (150 Mb/s, 500 Mb/s, 1 Gb/s), a abonament (z wliczonym dostępem do Tidal lub HBO GO) wynosi odpowiednio: 50, 70 i 90 zł. W pierwszym miesiącu, niezależnie od wybranego wariantu prędkości łącza, abonament kosztuje 40 zł. Do każdego z wariantów klient otrzymuje router WiFi. Aktywacja to wydatek 49 zł.

Dostępne są też nowe pakiety z dostępem do kanałów telewizyjnych transmitujących większość lig piłkarskich (m.in. Polsat Sport Premium, czy Canal+).

- Głównymi adresatami oferty „Światłowód z Tidal lub HBO GO” są studenci oraz, tak zwani, migranci zarobkowi, bo to głównie te grupy klientów poszukują szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu z krótką umową - informuje Bartłomiej Gierszyn, dyrektor marketingu b2c w Netii. - Polecamy ją zwłaszcza tym, dla których krótki okres umowy ma znaczenie, a dostęp do najlepszej rozrywki (Tidal lub HBO GO) jest dodatkową wartością. Promocja ważna jest do końca października - mówi Bartłomiej Gierszyn, Dyrektor Marketingu B2C w Netii.

Promocja obowiązuje do końca października.

Oferta „Światłowód z Tidal lub HBO GO” zostanie wsparta kampanią outdoorową na dworcach w dużych polskich miastach - Krakowie, Wrocławiu, Łodzi oraz w warszawskim metrze. Przygotowana została również kampania online.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Netii osiągnęła 327,3 mln zł przychodów sprzedażowych i 9,12 mln zł zysku netto, wobec 346,9 mln zł przychodów i 21,18 mln zł zysku netto rok wcześniej.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas