Serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl zaczął kampanię promującą jego aplikację mobilną jako sposób na sprzedaż nietrafionych prezentów bożonarodzeniowych. Akcję przygotowały firmy 23Heroes i F25.
Spoty w ramach kampanii pokazują, jak Święty Mikołaj odpoczywa po trudach pracy w czasie Bożego Narodzenia i opowiada o swoich planach urlopowych. Przy okazji zachęca, żeby nietrafione prezenty świąteczne przekazywać innym, wystawiając je na sprzedaż w aplikacji mobilnej OLX.pl.
- Co roku pod choinką znajdujemy najróżniejsze prezenty, lubimy sprawiać komuś radość i sami cieszymy się z niespodzianek. Ale czasami zdarza się książka, którą już czytaliśmy albo element garderoby zupełnie nie w naszym guście. Może ktoś ucieszy się z nich bardziej niż my? Wystarczy zrobić zdjęcie telefonem i dodać ogłoszenie by znaleźć szybko taką osobę - komentuje Marcin Sienkowski, brand manager serwisu.
Kampania potrwa do 6 stycznia, jest prowadzona w internecie: na Facebooku, YouTubie i stronie głównej OLX.pl.
Kreacją spotów zajęła się agencja 23Heroes, a realizacją - dom produkcyjny F25.
W październiku br. OLX.pl zanotował 9,14 mln użytkowników i 1,07 mld odsłon oraz godzinę i 46:54 minuty średniego czasu korzystania przez każdego użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).