Reklama 2016-10-20
5

Świnka-skarbonka w pierwszej kampanii PGNiG promuje pakiet PiG (wideo)

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła pierwszą w swojej historii szeroko zasięgową kampanię reklamową. Promuje w niej pakiet PiG - Prąd i Gaz. Autorem kreacji jest agencja Brasil.

Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu.

Świnka-skarbonka to znany symbol oszczędzania, a w przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko). - Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii - naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami - opisuje Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

- Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę  Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług - powiedział Wiktor Urban, kierownik działu marketingu marki i promocji PGNiG Obrót Detaliczny.

PGNiG planuje jednocześnie docierać do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach.

Reklamy do kampanii przygotowała agencja Brasil.

Autor: bg

Więcej informacji: PGNiG, Brasil

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas