Reklama2020-01-27
5

Sylwia Kocon dyrektorką marketingu RTV Euro AGD

Sylwia KoconSylwia Kocon

Sylwia Kocon objęła stanowisko dyrektorki marketingu w RTV Euro AGD. Wcześniej podobne stanowisko zajmowała w OSM Piątnica.

Jako dyrektorka marketingu Sylwia Kocon odpowiada za strategię oraz całość działań marketingowych sieci - ATL, BTL, social media, e-mail marketing i CRM.

Przez ostatnie miesiące na stanowisku tym był wakat. Marketing był nadzorowany przez Grzegorz Wachowicza, dyrektora pionu handlu i marketingu. Od teraz działem marketingu zarządza Sylwia Kocon.

- Cieszę się, że Sylwia dołączyła do naszego zespołu. Poszukiwaliśmy osoby, która będzie miała duże doświadczenie z wielu rynków, wiedzę merytoryczną, kreatywne podejście do zadań marketingowych oraz chęć poszukiwania nowych kierunków rozwoju dla naszej marki - powiedział Grzegorz Wachowicz. - Retail jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż, w której trzeba żywo reagować na zmieniające się trendy konsumenckie, zmiany technologiczne i nowe wyzwania. A jako lider chcemy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które staną się punktem odniesienia na polskim rynku.

Sylwia Kocon ostatnio w  OSM Piątnica

Przez ostatnie dwa lata Sylwia Kocon związana była z OSM Piątnica, w której pełniła funkcję dyrektor marketingu. Zastąpiła ją tam Monika Jusińska-Zbiegniewska.

Wcześniej przez 2,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w Mila S.A. (poprzednio Polomarket), a w latach 2011-2014 w Unilever Polska była początkowo brand building directorem Poland & Baltics for Personal Care, a później brand building directorem CEE for House Hold Care Category oraz brand building directorem Poland and Baltics for Home Care.

- RTV Euro AGD to lider sprzedaży elektroniki użytkowej. To silna polska marka z 30-letnią tradycją, której klienci ufają – powiedziała Sylwia Kocon. – Możliwość dołączenia do firmy, która tak dynamicznie rozwijała się przez ostanie 3 dekady, konsekwentnie budując swoją pozycję i wprowadzając unikalne na rynku rozwiązania to dla mnie wyzwanie i przyjemność.

W 2018 r. Euro-net, właściciel sieci sklepów RTV Euro AGD oraz e-sklepów Euro.com.pl i OleOle.pl, zanotował wzrost przychodów o 13,9 proc. do 6,87 mld zł oraz 122,7 mln zł zysku netto. 616,3 mln zł wpływów firmy pochodziło z usług reklamowych.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas