Reklama 2021-10-13
3

Synergic operatorem 55 wiat przystankowych w Gdańsku

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Firma reklamy zewnętrznej Synergic została operatorem 55 wiat przystankowych oraz dzierżawcą nieruchomości gruntowych, stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, na których postawi billboardy w Gdańsku.

To wynik dwóch postępowań przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.

W wyniku jego rozstrzygnięcia Synergic będzie operatorem 57 paneli reklamowych, co łącznie daje możliwość eksponowania 114 plakatów oraz 13 konstrukcji 6x3 m, pozwalających eksponować plakaty reklamowe na 25 powierzchniach, co obecnie stanowi 20 proc. wszystkich tego typu legalnych, miejskich powierzchni reklamowych w Gdańsku.

Dodatkowo w ramach tego postępowania, Synergic posadzi w mieście także blisko 50 drzew.

- Wygranie tych dwóch postępowań jest dla nas ważnym krokiem, który umacnia pozycję Synergic w segmencie reklamy out of home. Pozwala nam także, oferować kompleksowe kampanie na rynku lokalnym. Nośniki reklamowe Synergic, są usytuowane w bardzo dobrych punktach miasta, wiele z nich w ścisłym centrum, przy galeriach handlowych, szkołach wyższych czy też głównych arteriach   - wylicza Paweł Orłowski, prezes Synergic.

Synergic jest już właścicielem sieci nośników OOH i DOOH w punktach o wysokim natężeniu  ruchu, m.in. w ścisłym centrum Warszawy  - w przejściu podziemnym obok Rotundy, na głównych dworcach, lotniskach. Firma ma też do wyłącznej dyspozycji w Warszawie ponad 170 autobusów miejskich, a w nich 400 ekranów.

W ostatnich tygodniach podano, że operatorem 257 wiat przystankowych w Gdańsku została firma Stroer, a 100 nowych nośników cyfrowych ma uruchomić w tym mieście do końca października Clear Channel Poland.

Autor: bg

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas