Reklama 2021-07-04
0

Synergic z wyłącznością na reklamy na lotnisku w Katowicach

Firma Synergic działająca w obszarze reklamy out of home podpisała umowę na prowadzenie na wyłączność kampanii reklamowych  z wykorzystaniem powierzchni ekspozycyjnej i nośników reklamowych na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. 

W tym roku lotnisko w Pyrzowicach zakończyło modernizację obiektu, oddającdo dyspozycji pasażerów rozbudowany terminal B. Łączna powierzchnia terminali pasażerskich wzrośnie z 29 tys. m kw. do 34 tys. m kw., a przepustowość lotniska wzrośnie z 6 do 8 mln pasażerów rocznie. Wraz z rozbudową lotniska, zamontowano kilkadziesiąt nowych nośników reklamowych, w tym postawiono nowoczesną sieć ekranów digitalowych zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych terminalu B.

Poza siecią digital airport screen's, Synergic oferuje między innymi nośniki typu CLP, BL,  proporce, czy reklamy na drzwiach.

- Podpisanie umowy z Katowice Airport, daje naszej firmie czołowe miejsce w kontekście oferty oraz budowania zasięgu reklamowego na polskich lotniskach – podkreśla Paweł Orłowski, prezes zarządu Synergic.

Katowice Airport to czwarte najruchliwsze lotnisko w Polsce, które zaraz po warszawskim Chopinie  obsługuje najwięcej lotów czarterowych.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas