Reklama2017-05-19
0

„Regeneracja przyszłości” w kampanii nowych kosmetyków Syoss SalonPlex

Firma Henkel Polska wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do odbudowy włosa - Syoss SalonPlex. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży wspierające ich debiut odpowiada Albedo Marketing.

Nowa seria kosmetyków do włosów Syoss SalonPlex jest pozycjonowana jako „regeneracja przyszłości”. Hasło „generacja” dedykowane marce stanowi fundament całej komunikacji związanej z wprowadzeniem nowej linii na rynek.

Kluczowym elementem promocyjnym jest edukacyjna strona internetowa. Interaktywna platforma umożliwia poznanie innowacyjnych cech produktu wynikających z zastosowania technologii SalonPlex. Mechanizmem wspierającym zdobywanie wiedzy jest konkurs prowadzony w formie quizów. Pytania w nich są systematycznie zmieniane. Henkel akcją tą chce dotrzeć nie tylko do obecnych, ale także przyszłych potencjalnych klientów, dlatego do udziału w konkursie nie jest wymagany zakup produktów z linii Syoss SalonPlex.

Poza stroną internetową do komunikacji z odbiorcami wykorzystano materiały POS. Działania zostały wzbogacone również akcjami prowadzonymi we współpracy z influencerami.

Za całość akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.

Autor:bg

Więcej informacji:Syoss SalonPlex, kosmetyki

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas