Reklama2013-10-18
0

Szef kuchni Knorr reklamuje sosy do warzyw na ciepło

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży sosy marki Knorr (Unilever Polska) do warzyw na ciepło. Twarzą akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Lowe GGK, IQ Marketing, Kalicińscy.com i PHD - jest Piotr Murawski.

Piotr Murawski jako szef kuchni Knorr w kampanii sosów tej marki do warzyw na ciepło pokazuje, że te sosy są kompozycjami m.in. suszonych warzyw, ziół i przypraw, pozwalającymi przyrządzić smaczne warzywa na ciepło - jako dodatek do obiadu lub samodzielne danie. Produkt należy przyrządzać, w zależności od wariantu, z masłem lub śmietaną.

Sosy pojawiły się w sprzedaży w czterech wariantach smakowych: serowo-kremowym do brokułów i kalafiora, czosnkowo-serowym do szpinaku, ziołowo-maślanym do mieszanki warzyw oraz tradycyjnym do marchewki z groszkiem.

Akcja reklamowa obejmuje prasę (pisma branżowe), internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS, ekspozycje dodatkowe, naklejki polecające na opakowaniach wybranych Fixów i sosów sałatkowych Knorr, samplingi), a od początku listopada będzie też prowadzona w internecie.

Reklamy telewizyjne do akcji przygotowała agencja Lowe GGK, key visual, reklamy prasowe i materiały POS - agencja IQ Marketing, a działania w internecie prowadzi agencja Kalicińscy.com. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.

Autor:tw

Więcej informacji:Knorr, Unilever Polska, Piotr Murawski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas