Reklama2009-02-04
0

Szef strategii Y&R wydaje atlas dla menedżerów

Marek Staniszewski, szef strategii agencji Young & RubicamBrands, opublikował właśnie książkę "Atlas strategiczny. Inspiracjedla menedżera". Znajdują się w niej niestandardowe wskazówki dlazarządzających firmami.

Marek Staniszewski w książce "Atlas strategiczny. Inspiracje dlamenedżera" opisał strategie kreatywne, odwołując się do fizyki,biologii i kodeksu busido, a także dołączając własne rysunki. Takaforma zastosowana przez autora z 12-letnim doświadczeniem w branżyreklamowej ma inspirować i kierować czytelnika w czasie codziennejpracy w kierunku niestandardowych rozwiązań. Jednak "Atlas" zawierateż zestawienie kilkunastu sprawdzonych modeli strategicznych ianalizę najskuteczniejszych kampanii reklamowych.

staniszewski

Liczący 112 stron "Atlas strategiczny" ukazuje się nakłademwydawnictwa One Press w serii Exclusive.

Autor:tw

Więcej informacji:Marek Staniszewski, Y&R

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas