Reklama2023-12-19
2

VMLY&R wygrała przetarg reklamowy piwa Lech

Agencja VMLY&R wygrała przetarg w Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę marki Lech. Współpraca startuje z początkiem stycznia 2024 roku. 

Agencja VMLY&R będzie odpowiedzialna za szeroko zakrojone działania komunikacyjne dla całego portfolio marki Lech, w tym wypracowanie nowej platformy komunikacyjnej i kampanii 360.

- Budowanie platform komunikacyjnych dla marek piwnych od zawsze należy do najciekawszych wyzwań dla agencji kreatywnych. Dedykowany przez nas team i niezwykle doświadczony zespół po stronie Kompanii Piwowarskiej to jest wielki potencjał. Cieszymy się, że będziemy pracować w takim składzie - powiedział Piotr Osiński, executive creative director, VMLY&R Poland.

Umowa wejdzie w życie z początkiem stycznia 2024 roku. Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu. 

Wcześniej za kreację kampanii reklamowych Lecha odpowiadała m.in. agencja Bardzo. Była autorem m.in. kampanii, w której wystąpiła Natalia Szroeder. 

Autor:bg

Więcej informacji:Lech, Kompania Piwowarska, VMLY&R, przetarg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas