Internet2021-02-23
3

Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk zajmą się w Grupie OLX obsługą reklamodawców z branży motoryzacyjnej

Od lewej: Szymon Baraniecki i Piotr KowalczykOd lewej: Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk

W biurze reklamy Grupy OLX utworzono zespół do obsługi klientów z branży motoryzacyjnej. Tworzą go Piotr Kowalczyk i Szymon Baraniecki.

Nowy zespół będzie zajmował się przede wszystkim sprzedażą klientom z sektora motoryzacyjnego oferty reklamowej serwisów otoMoto.pl i OLX.pl.

-To co nas wyróżnia to użytkownik  w procesie zakupowym, który przychodzi do nas z konkretną potrzebą. Zadaniem serwisu jest wsparcie go w tym procesie, nie ważne czy trafił do nas w poszukiwaniu samochodu osobowego, motocykla, maszyny budowlanej, czy części motoryzacyjnych - opisuje Szymon Baraniecki.

W nowym zespole zarówno Szymon Baraniecki, jak i Piotr Kowalczyk pełnią funkcję automotive ad business owner. Kowalczyk pracuje w Grupie OLX od pięciu lat, a z branżą reklamową jest związane w sumie od prawie 10 lat.

Szymon Baraniecki w Grupie OLX pracuje od prawie trzech lat, wcześniej był związany z reklamą prasową.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu ub.r. otoMoto.pl zanotowało 6,88 mln użytkowników i 378,16 mln odsłon, a dział motoryzacyjny OLX.pl - 5,08 mln odwiedzających i 242,87 mln odsłon. Serwisy zajmowały pierwsze dwie pozycje w kategorii motoryzacyjnej.

Grupa OLX, do której należą też serwisy otoDom.pl i Fixly.pl, w roku rozliczeniowym od kwietnia 2019 roku do marca ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 19,5 proc. do 784,94 mln zł oraz zysku netto z 243,25 do 293,29 mln zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas