Reklama2016-06-22
0

Szymon Horaczuk innovation & business development directorem w 4Frame

Szymon HoraczukSzymon Horaczuk

Szymon Horaczuk objął nowo utworzoną funkcję innovation & business development directora w agencji reklamowej 4Frame. Wcześniej pracował m.in. w firmach Discovery Networks, Henkel, Ernst & Young i Procter & Gamble.

W 4Frame Szymon Horaczuk będzie odpowiadał za strategiczne doradztwo w zakresie tworzenia marek oraz ich efektywności biznesowej i sprzedażowej.

- Oczekiwania wobec agencji reklamowych, które strategiczne prowadzą marki swoich klientów stale rosną. Wychodzą często ponad obszar marketingu i reklamy, ponieważ klientom zależy by kreatywne rozwiązania miały również wymierne efekty w postaci wzrostów sprzedaży poszczególnych kategorii czy marek. Dlatego współpraca z Szymonem ma dla naszej agencji znaczenie strategiczne. To osoba z bardzo bogatym doświadczeniem biznesowym, które jest olbrzymią wartością dodaną z perspektywy pracy z bieżącymi klientami oraz w kontekście naszego rozwoju - uzasadnia Tomasz Magalski, członek zarządu 4Frame.

Poprzednio Szymon Horaczuk pracował przez rok w Discovery Networks jako dyrektor ds. dystrybucji w regionie Europy Środkowej. Wcześniej był związany z koncernami Procter & Gamble i Henkel gdzie pełnił funkcje dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Pracował też w Ernst & Young (obecnie E&Y) jako niezależny ekspert z branży consumer goods.

Specjalizuje się kreowaniu nowych modeli biznesowych oraz w strategicznym zarządzaniu markami pod kątem biznesowym i sprzedażowym. Szymon Horaczuk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego.

Autor:tw

Więcej informacji:Szymon Horaczuk, 4Frame

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas