Reklama2018-09-13
0

Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki w kampanii z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego

Od 15 września rusza kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy, którzy w najbliższych miesiącach będą aktywnie szerzyć wiedzę o Powstaniu Wielkopolskim wśród Polaków. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja 4Frame.

- Jeden z największych militarnych sukcesów w historii polskiej niepodległości zasługuje na pamięć wszystkich Polaków. Chcemy, by każdy bez względu na wiek i miejsce zamieszkania odkrył te karty historii, które dały nam wspólną wolność, jeden język i granice, które tworzą naszą dzisiejszą tożsamość – mówi Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego, organizator głównych obchodów z okazji 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego.

Kampania ma zwiększyć rozpoznawalność Powstania Wielkopolskiego wśród mieszkańców Polski. Mają w tym pomóc ambasadorowie: Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Olga Kalicka i Mateusz Damięcki. W serii filmów, które od 19 września będą promować kampanię na kanale YouTube, każdy z aktorów opowie o powstaniu widzianym oczami postaci historycznych. W drugiej odsłonie kampanii tematem filmów będzie wolność - która tak jak i hasło kampanii - buduje pomost między pokoleniami.  

Grupę docelową zaplanowanych działań stanowią osoby w wieku od 15 do 60 lat. Działania promocyjne będą miały zasięg ogólnopolski, obejmować będą radio, prasę, spot kinowy, media społecznościowe, internet, outdoor, content marketing, współpracę z influencerami i vlogerami. 

15 września wystartują działania PR i szeroko zakrojona kampania display, realizowana również na największych polskich serwisach online. Przez cały czas trwania kampanii prowadzona będzie komunikacja na Facebooku na profilu @27grudnia-Powstanie Wielkopolskie.

Za koncept kreatywny i kompleksową realizację kampanii we wszystkich touchpointach odpowiada agencja 4Frame. Oferta Agencji 4Frame okazała się najlepszą z ośmiu propozycji złożonych w przetargu na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej obchodów 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas