Reklama2018-07-10
3

Szymon Majewski reklamuje ofertę Ligi Mistrzów w Plusie (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci Plus, w której występuje Szymon Majewski. Tym razem promuje ofertę pakietu meczów Ligi Mistrzów w cenie abonamentu Ipla.

Szymon Majewski w kolejnej kreacji dla Plusa wciela się w rolę pracownika kina letniego. Spotyka się tam z parą, która przyszła na film. Partner jednak woli seans meczu na smartfonie. Jak się okazuje, spotkanie śledzi na swoim telefonie także Majewski, co powoduje przerwę w emisji filmu.

Spot promuje ofertę operatora dla klientów abonamentowych. W ramach pakietu Ipla Polsat Sport Premium udostępniane będą  wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA -  na żywo i w wysokiej jakości.

Reklamę można oglądać w telewizji. Działania uzupełnia komunikacja w digitalu i na nośnikach

Kampanię przygotowały Scholz & Friends (kreacja), TFP (produkcja), Televisor (postprodukcja), Vizeum (planowanie i zakup mediów). Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz.

To już kolejna kampania reklamowa Plusa z udziałem Szymona Majewskiego. W ostatnich miesiącach promował Ligę Mistrzów na smartfonach Xperia XZ2, ofertę na kartę i abonament.

Liga Mistrzów tylko w Polsacie

Przez najbliższe trzy sezony, od sierpnia br., będą tam transmitowane rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy, poprzednio przez ponad pięć lat obecne w nc+ (a wcześniej na platformie N). Cyfrowy Polsat podkreśla, że ogółem zostanie pokazanych 1029 meczów. We wtorki i środy będzie można oglądać Ligę Mistrzów (od nowego sezonu dwa mecze każdego dnia rozgrywek będą się zaczynać o godz. 18:55, a pozostałe sześć - o 21:00), a w czwartki - Ligi Europy.

W każdym z dni rozgrywkowych w Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 będzie emitowanych ok. 8 godzin dziennie relacji na żywo.

Przypomnijmy, że wcześniej Grupa Cyfrowy Polsat zaprezentowała nowe oferty z dostępem do pełnej Ligi Mistrzów w Cyfrowym Polsacie i w sieci Plus.

W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 2,34 mld zł wpływów sprzedażowych oraz 292,2 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalały w skali roku o 1,8 proc. do 5,74 mln, za to liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,4 proc. do 13,8 mln.

Na koniec marca Cyfrowy Polsat miał sprzedanych 4,98 mln jednostkowych usług telewizji w modelu abonamentowym i 75,1 tys. w modelu przedpłaconym.

Autor:jd

Więcej informacji:Plus, Szymon Majewski, Liga Mistrzów

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas