Reklama2019-03-06
0

Szymon Olejniczakowski nadzoruje new business w Walk

Szymon Olejniczakowski Szymon Olejniczakowski

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w agencji Walk. Przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za działania new business.

Olejniczakowski odpowiada m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

Szymon Olejniczakowski  ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, związane przede wszystkim ze sprzedażą, a także obsługą projektów.

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów. Pracował dla takich agencji jak: BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker (Partner of Promotion), HealthWay, Loyalty Point.

Autor:jd

Więcej informacji:Walk, Szymon Olejniczakowski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas